Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589.

Bild:
<< vorherige Seite

Vorrede.
frewet er sich des Todes/ seines Kindes. Da
sich sein hauß vnd Hoffgesinde/ in dise Geschichte
"nicht kunden verrichten/ habe er jhnen dise schöne
"antwort gegeben/ vmb das Kind fastett ich/ vnnd
"Wainet/ da es lebt/ den ich gedacht/ wer weiß/ ob
"mir der Herr gnädig wird/ das daß Kind lebendig
"bleibt. Nun es aber todt ist/ waß soll ich fasten?
"Kan ich auch jn widerumb holen? Jch werde wol
zu jme kommen/ Es kompt aber nit wider zu mir. 2.
Sam. 12. Wolte Gott/ wie bekand vnd gemein
dise Historia vnd schöne exempel Dauids ist/ das
man sich auch derselbigen/ in gleichem Haußereutz
anmaste/ vnd nutzlich gebrauchete/ darumben sie/
Rom. 25.wie anders alles/ geschriben worden/ auff das wir
durch Geduldt/ vnnd trost der Schrifft hoffnung
hetten.

Den hie haben wir ein schöne kurtze/ vnd runde
Instruction, nach deren wir vns in solchen fällen/
wen vns liebe kinder/ Ehegenossen/ vnd andere lie-
be freunde erkrancken/ oder gar absterben/ sollen
vnnd müssen Regulieren, damit wir vns hierinnen/
so wol/ als in anderm Christlich/ vnd vnanstößig
verhalten/ vnd wie im weinen/ klagen/ fasten/ als
auch mit Wäschen/ Salben/ essen/ trincken vnnd
der gleichen/ das selbige mittel treffen können.

Wer

Vorrede.
frewet er ſich des Todes/ ſeines Kindes. Da
ſich ſein hauß vnd Hoffgeſinde/ in diſe Geſchichte
nicht kunden verrichten/ habe er jhnen diſe ſchoͤne
antwort gegeben/ vmb das Kind faſtett ich/ vnnd
Wainet/ da es lebt/ den ich gedacht/ wer weiß/ ob
mir der Herꝛ gnaͤdig wird/ das daß Kind lebendig
bleibt. Nun es aber todt iſt/ waß ſoll ich faſten?
Kan ich auch jn widerumb holen? Jch werde wol
zu jme kom̃en/ Es kompt aber nit wider zu mir. 2.
Sam. 12. Wolte Gott/ wie bekand vñ gemein
diſe Hiſtoria vnd ſchoͤne exempel Dauids iſt/ das
man ſich auch derſelbigen/ in gleichem Haußereutz
anmaſte/ vnd nutzlich gebrauchete/ darumben ſie/
Rom. 25.wie anders alles/ geſchriben wordẽ/ auff das wir
durch Geduldt/ vnnd troſt der Schꝛifft hoffnung
hetten.

Den hie haben wir ein ſchoͤne kurtze/ vñ runde
Inſtruction, nach deren wir vns in ſolchen faͤllen/
wen vns liebe kinder/ Ehegenoſſen/ vñ andere lie-
be freunde erkrancken/ oder gar abſterben/ ſollen
vnnd muͤſſen Regulieren, damit wir vns hierinnen/
ſo wol/ als in anderm Chꝛiſtlich/ vnd vnanſtoͤßig
verhalten/ vnd wie im weinen/ klagen/ faſten/ als
auch mit Waͤſchen/ Salben/ eſſen/ trincken vnnd
der gleichen/ das ſelbige mittel treffen koͤnnen.

Wer
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div type="preface" n="1">
        <p><pb facs="#f0004" n="[4]"/><fw type="header" place="top"><hi rendition="#b">Vorrede.</hi></fw><lb/>
frewet er &#x017F;ich des Todes/ &#x017F;eines Kindes. Da<lb/>
&#x017F;ich &#x017F;ein hauß vnd Hoffge&#x017F;inde/ in di&#x017F;e Ge&#x017F;chichte<lb/><note place="left">&#x201E;</note>nicht kunden verrichten/ habe er jhnen di&#x017F;e &#x017F;cho&#x0364;ne<lb/><note place="left">&#x201E;</note>antwort gegeben/ vmb das Kind fa&#x017F;tett ich/ vnnd<lb/><note place="left">&#x201E;</note>Wainet/ da es lebt/ den ich gedacht/ wer weiß/ ob<lb/><note place="left">&#x201E;</note>mir der Her&#xA75B; gna&#x0364;dig wird/ das daß Kind lebendig<lb/><note place="left">&#x201E;</note>bleibt. Nun es aber todt i&#x017F;t/ waß &#x017F;oll ich fa&#x017F;ten?<lb/><note place="left">&#x201E;</note>Kan ich auch jn widerumb holen? Jch werde wol<lb/>
zu jme kom&#x0303;en/ Es kompt aber nit wider zu mir. 2.<lb/>
Sam. 12. Wolte Gott/ wie bekand vn&#x0303; gemein<lb/>
di&#x017F;e Hi&#x017F;toria vnd &#x017F;cho&#x0364;ne exempel Dauids i&#x017F;t/ das<lb/>
man &#x017F;ich auch der&#x017F;elbigen/ in gleichem Haußereutz<lb/>
anma&#x017F;te/ vnd nutzlich gebrauchete/ darumben &#x017F;ie/<lb/><note place="left">Rom. 25.</note>wie anders alles/ ge&#x017F;chriben worde&#x0303;/ auff das wir<lb/>
durch Geduldt/ vnnd tro&#x017F;t der Sch&#xA75B;ifft hoffnung<lb/>
hetten.</p><lb/>
        <p>Den hie haben wir ein &#x017F;cho&#x0364;ne kurtze/ vn&#x0303; runde<lb/><hi rendition="#aq"><hi rendition="#i">In&#x017F;truction,</hi></hi> nach deren wir vns in &#x017F;olchen fa&#x0364;llen/<lb/>
wen vns liebe kinder/ Ehegeno&#x017F;&#x017F;en/ vn&#x0303; andere lie-<lb/>
be freunde erkrancken/ oder gar ab&#x017F;terben/ &#x017F;ollen<lb/>
vnnd mu&#x0364;&#x017F;&#x017F;en <hi rendition="#aq"><hi rendition="#i">Regulieren,</hi></hi> damit wir vns hierinnen/<lb/>
&#x017F;o wol/ als in anderm Ch&#xA75B;i&#x017F;tlich/ vnd vnan&#x017F;to&#x0364;ßig<lb/>
verhalten/ vnd wie im weinen/ klagen/ fa&#x017F;ten/ als<lb/>
auch mit Wa&#x0364;&#x017F;chen/ Salben/ e&#x017F;&#x017F;en/ trincken vnnd<lb/>
der gleichen/ das &#x017F;elbige mittel treffen ko&#x0364;nnen.</p><lb/>
        <fw type="catch" place="bottom">Wer</fw><lb/>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[[4]/0004] Vorrede. frewet er ſich des Todes/ ſeines Kindes. Da ſich ſein hauß vnd Hoffgeſinde/ in diſe Geſchichte nicht kunden verrichten/ habe er jhnen diſe ſchoͤne antwort gegeben/ vmb das Kind faſtett ich/ vnnd Wainet/ da es lebt/ den ich gedacht/ wer weiß/ ob mir der Herꝛ gnaͤdig wird/ das daß Kind lebendig bleibt. Nun es aber todt iſt/ waß ſoll ich faſten? Kan ich auch jn widerumb holen? Jch werde wol zu jme kom̃en/ Es kompt aber nit wider zu mir. 2. Sam. 12. Wolte Gott/ wie bekand vñ gemein diſe Hiſtoria vnd ſchoͤne exempel Dauids iſt/ das man ſich auch derſelbigen/ in gleichem Haußereutz anmaſte/ vnd nutzlich gebrauchete/ darumben ſie/ wie anders alles/ geſchriben wordẽ/ auff das wir durch Geduldt/ vnnd troſt der Schꝛifft hoffnung hetten. „ „ „ „ „ „ Rom. 25. Den hie haben wir ein ſchoͤne kurtze/ vñ runde Inſtruction, nach deren wir vns in ſolchen faͤllen/ wen vns liebe kinder/ Ehegenoſſen/ vñ andere lie- be freunde erkrancken/ oder gar abſterben/ ſollen vnnd muͤſſen Regulieren, damit wir vns hierinnen/ ſo wol/ als in anderm Chꝛiſtlich/ vnd vnanſtoͤßig verhalten/ vnd wie im weinen/ klagen/ faſten/ als auch mit Waͤſchen/ Salben/ eſſen/ trincken vnnd der gleichen/ das ſelbige mittel treffen koͤnnen. Wer

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/511531
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/511531/4
Zitationshilfe: Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589, S. [4]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/511531/4>, abgerufen am 19.03.2024.