Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616.

Bild:
<< vorherige Seite

Christiani Rosencreütz.
gläntzeten in gebürender Ordnug vnnd lauff so
schön/ daß ich kaum mehr herauß wolt/ dessen
hernach der Knab bey der Jungfraw gedacht/ die
mich offtmals mit vexiert: dann es war albereit es-
sens zeit/ vnnd hatte in dem Globo ich mich der-
massen ergucket/ daß ich fast der letst beim Tisch
war Deßwegen saumbt ich mich lenger nit/ vndReverentiae
in convivio
exhibita
Auctoris.

wie ich meinen Rock (zuvor hatt ich jhn abgelegt)
wieder angethan/ vnnd zu Tisch getretten/ wurde
mir von den Dienern so viel Reverentz vnnd Ehr
entbotten/ daß ich vor scham nit auffsehen dorfft/
vnd ließ also die Jungfraw/ so meiner auff einer
seiten gewartet/ vnbewust/ stehen: welches sie bald
gemercket/ mich bey dem Rock erwischt/ vnd al-
so zu Tisch geführt: von Music vnd anderer Herr-
lichkeit weiter zusagen/ halt ich für vnnötig/ weil
nit allein solche nit gnugsam außzusprechen/ auch
oben/ so viel in meinem vermögen gerümbt wor-
den: in Summa da war nichts dann Kunst vnnd
lieblichkeit. Nach dem wir nuhn vnser thun/ so
wir nachmittag gehabt/ einer dem andern erzeh-
let/ (wiewol der Bibliothec vnnd MonumentenHoffmeiste-
rin/ Vög-
tin.

geschwiegen worden) auch wir albereit vom Wein
lustig waren: Fengt die Jungfraw an: Liebe Her-
ren/ Ich hab ein grossen zanck mit einer meiner
Schwester. In vnserem gemach haben wir einenVerwickel
te reden/
oder retter-
sche fragen.

Adler. Nun nehren wir denselben mit solchem
fleiß/ daß jede will die liebste sein/ vnd haben deß-
wegen manchen Zanck. Die Tag beschlossen wir
mit einander zu jhm zugehn/ vnd gegen welcher
er sich am freundtlichsten erzeigen wird/ desse solt
er eigen sein/ diß geschahe/ vnd trug ich wie ge-

meiniglich

Chriſtiani Roſencreuͤtz.
glaͤntzeten in gebuͤrender Ordnug vnnd lauff ſo
ſchoͤn/ daß ich kaum mehr herauß wolt/ deſſen
hernach der Knab bey der Jungfraw gedacht/ die
mich offtmals mit vexiert: dann es war albereit eſ-
ſens zeit/ vnnd hatte in dem Globo ich mich der-
maſſen ergucket/ daß ich faſt der letſt beim Tiſch
war Deßwegen ſaumbt ich mich lenger nit/ vndReverẽtiæ
in convivio
exhibita
Auctoris.

wie ich meinen Rock (zuvor hatt ich jhn abgelegt)
wieder angethan/ vnnd zu Tiſch getretten/ wurde
mir von den Dienern ſo viel Reverentz vnnd Ehr
entbotten/ daß ich vor ſcham nit auffſehen dorfft/
vnd ließ alſo die Jungfraw/ ſo meiner auff einer
ſeiten gewartet/ vnbewuſt/ ſtehen: welches ſie bald
gemercket/ mich bey dem Rock erwiſcht/ vnd al-
ſo zu Tiſch gefuͤhrt: von Muſic vnd anderer Herꝛ-
lichkeit weiter zuſagen/ halt ich fuͤr vnnoͤtig/ weil
nit allein ſolche nit gnugſam außzuſprechen/ auch
oben/ ſo viel in meinem vermoͤgen geruͤmbt wor-
den: in Summa da war nichts dann Kunſt vnnd
lieblichkeit. Nach dem wir nuhn vnſer thun/ ſo
wir nachmittag gehabt/ einer dem andern erzeh-
let/ (wiewol der Bibliothec vnnd MonumentenHoffmeiſte-
rin/ Voͤg-
tin.

geſchwiegen worden) auch wir albereit vom Wein
luſtig waren: Fengt die Jungfraw an: Liebe Her-
ren/ Ich hab ein groſſen zanck mit einer meiner
Schweſter. In vnſerem gemach haben wir einenVerwickel
te reden/
oder retter-
ſche fragen.

Adler. Nun nehren wir denſelben mit ſolchem
fleiß/ daß jede will die liebſte ſein/ vnd haben deß-
wegen manchen Zanck. Die Tag beſchloſſen wir
mit einander zu jhm zugehn/ vnd gegen welcher
er ſich am freundtlichſten erzeigen wird/ deſſe ſolt
er eigen ſein/ diß geſchahe/ vnd trug ich wie ge-

meiniglich
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0065" n="61"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#aq">Chri&#x017F;tiani</hi> Ro&#x017F;encreu&#x0364;tz.</fw><lb/>
gla&#x0364;ntzeten in gebu&#x0364;render Ordnug vnnd lauff &#x017F;o<lb/>
&#x017F;cho&#x0364;n/ daß ich kaum mehr herauß wolt/ de&#x017F;&#x017F;en<lb/>
hernach der Knab bey der Jungfraw gedacht/ die<lb/>
mich offtmals mit vexiert: dann es war albereit e&#x017F;-<lb/>
&#x017F;ens zeit/ vnnd hatte in dem <hi rendition="#aq">Globo</hi> ich mich der-<lb/>
ma&#x017F;&#x017F;en ergucket/ daß ich fa&#x017F;t der let&#x017F;t beim Ti&#x017F;ch<lb/>
war Deßwegen &#x017F;aumbt ich mich lenger nit/ vnd<note place="right"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Revere&#x0303;tiæ<lb/>
in convivio<lb/>
exhibita<lb/>
Auctoris.</hi></hi></note><lb/>
wie ich meinen Rock (zuvor hatt ich jhn abgelegt)<lb/>
wieder angethan/ vnnd zu Ti&#x017F;ch getretten/ wurde<lb/>
mir von den Dienern &#x017F;o viel Reverentz vnnd Ehr<lb/>
entbotten/ daß ich vor &#x017F;cham nit auff&#x017F;ehen dorfft/<lb/>
vnd ließ al&#x017F;o die Jungfraw/ &#x017F;o meiner auff einer<lb/>
&#x017F;eiten gewartet/ vnbewu&#x017F;t/ &#x017F;tehen: welches &#x017F;ie bald<lb/>
gemercket/ mich bey dem Rock erwi&#x017F;cht/ vnd al-<lb/>
&#x017F;o zu Ti&#x017F;ch gefu&#x0364;hrt: von Mu&#x017F;ic vnd anderer Her&#xA75B;-<lb/>
lichkeit weiter zu&#x017F;agen/ halt ich fu&#x0364;r vnno&#x0364;tig/ weil<lb/>
nit allein &#x017F;olche nit gnug&#x017F;am außzu&#x017F;prechen/ auch<lb/>
oben/ &#x017F;o viel in meinem vermo&#x0364;gen geru&#x0364;mbt wor-<lb/>
den: in Summa da war nichts dann Kun&#x017F;t vnnd<lb/>
lieblichkeit. Nach dem wir nuhn vn&#x017F;er thun/ &#x017F;o<lb/>
wir nachmittag gehabt/ einer dem andern erzeh-<lb/>
let/ (wiewol der Bibliothec vnnd Monumenten<note place="right"><hi rendition="#fr">Hoffmei&#x017F;te-<lb/>
rin/ Vo&#x0364;g-<lb/>
tin.</hi></note><lb/>
ge&#x017F;chwiegen worden) auch wir albereit vom Wein<lb/>
lu&#x017F;tig waren: Fengt die Jungfraw an: Liebe Her-<lb/>
ren/ Ich hab ein gro&#x017F;&#x017F;en zanck mit einer meiner<lb/>
Schwe&#x017F;ter. In vn&#x017F;erem gemach haben wir einen<note place="right"><hi rendition="#fr">Verwickel<lb/>
te reden/<lb/>
oder retter-<lb/>
&#x017F;che fragen.</hi></note><lb/>
Adler. Nun nehren wir den&#x017F;elben mit &#x017F;olchem<lb/>
fleiß/ daß jede will die lieb&#x017F;te &#x017F;ein/ vnd haben deß-<lb/>
wegen manchen Zanck. Die Tag be&#x017F;chlo&#x017F;&#x017F;en wir<lb/>
mit einander zu jhm zugehn/ vnd gegen welcher<lb/>
er &#x017F;ich am freundtlich&#x017F;ten erzeigen wird/ de&#x017F;&#x017F;e &#x017F;olt<lb/>
er eigen &#x017F;ein/ diß ge&#x017F;chahe/ vnd trug ich wie ge-<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">meiniglich</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[61/0065] Chriſtiani Roſencreuͤtz. glaͤntzeten in gebuͤrender Ordnug vnnd lauff ſo ſchoͤn/ daß ich kaum mehr herauß wolt/ deſſen hernach der Knab bey der Jungfraw gedacht/ die mich offtmals mit vexiert: dann es war albereit eſ- ſens zeit/ vnnd hatte in dem Globo ich mich der- maſſen ergucket/ daß ich faſt der letſt beim Tiſch war Deßwegen ſaumbt ich mich lenger nit/ vnd wie ich meinen Rock (zuvor hatt ich jhn abgelegt) wieder angethan/ vnnd zu Tiſch getretten/ wurde mir von den Dienern ſo viel Reverentz vnnd Ehr entbotten/ daß ich vor ſcham nit auffſehen dorfft/ vnd ließ alſo die Jungfraw/ ſo meiner auff einer ſeiten gewartet/ vnbewuſt/ ſtehen: welches ſie bald gemercket/ mich bey dem Rock erwiſcht/ vnd al- ſo zu Tiſch gefuͤhrt: von Muſic vnd anderer Herꝛ- lichkeit weiter zuſagen/ halt ich fuͤr vnnoͤtig/ weil nit allein ſolche nit gnugſam außzuſprechen/ auch oben/ ſo viel in meinem vermoͤgen geruͤmbt wor- den: in Summa da war nichts dann Kunſt vnnd lieblichkeit. Nach dem wir nuhn vnſer thun/ ſo wir nachmittag gehabt/ einer dem andern erzeh- let/ (wiewol der Bibliothec vnnd Monumenten geſchwiegen worden) auch wir albereit vom Wein luſtig waren: Fengt die Jungfraw an: Liebe Her- ren/ Ich hab ein groſſen zanck mit einer meiner Schweſter. In vnſerem gemach haben wir einen Adler. Nun nehren wir denſelben mit ſolchem fleiß/ daß jede will die liebſte ſein/ vnd haben deß- wegen manchen Zanck. Die Tag beſchloſſen wir mit einander zu jhm zugehn/ vnd gegen welcher er ſich am freundtlichſten erzeigen wird/ deſſe ſolt er eigen ſein/ diß geſchahe/ vnd trug ich wie ge- meiniglich Reverẽtiæ in convivio exhibita Auctoris. Hoffmeiſte- rin/ Voͤg- tin. Verwickel te reden/ oder retter- ſche fragen.

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/65
Zitationshilfe: Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616, S. 61. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/65>, abgerufen am 29.04.2024.