Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616.

Bild:
<< vorherige Seite

Chymische Hochzeit
der hinauß/ dem folget ein anderer nach/ so
jhn gleich vor der Thür auch Enthauptet/ vnd
Carnificis.sein Haupt sampt dem Beyel mit sich ge-
bracht/ welches in ein klein Trüchlein geleget
worden. Diß gedauchte mich warlich ein Blu-
tige Hochzeit/ doch weil ich nit wissen kundt/ was
noch geschehen möchte/ muste ich dazumal mein
Hospites
moerent.
Witz gefangen nemmen/ biß auff weiter Be-
scheid/ dann auch vnser Jungfraw hieß vns
zu frieden sein/ weil vnser etlich Kleinmühtig
Solaetium.wolten sein/ vnd weineten. Dann sprach sie
zu vns: Dieser Leben stehetnunmehr in ewerer
Händ/ vnnd da jhr mir folgeten/ soll solcher
Todt noch viel lebendig machen. Hiemit zeiget
sie vns an/ wir solten nuhn schlaffen gehen/ vnd
vnsret halben weiters nit bekümmern/ dann jhn-
en solte jhre recht wol geschehen. Gab vns also
mit einander ein gute Nacht/ mit vermeldung/
Gurae no-
cturnae mor
tuorum.
Hospites
eunt cubi-
tum.
sie muste heunt der todten Leichnam wachen/ diß
ließen wir geschehen/ vnd wurden von vnsern
Knaben ein jeglicher in sein Losament geführt.
Mein Knab redet mit mir viel vnnd mancher-
ley/ deren ich noch wol gedencke/ hatte mich
auch an seinem Verstandt gnug zuverwundern.
Sein intent aber war mich zum Schlaff zu bewe-
gen/ welches ich zu letst wol merckt/ deßwegen
ich mich auch stellet als ob ich starck schlieffe/ aber
kein Schlaff war in meinen Augen/ vnnd
kondte der Enthaupteten nit vergessen. Nuhn
Cubiculumwar mein Losament gegen dem grossen See ge-
richtet/ daß ich also woldarauff sehen kundte/

So

Chymiſche Hochzeit
der hinauß/ dem folget ein anderer nach/ ſo
jhn gleich vor der Thuͤr auch Enthauptet/ vnd
Carnificis.ſein Haupt ſampt dem Beyel mit ſich ge-
bracht/ welches in ein klein Truͤchlein geleget
worden. Diß gedauchte mich warlich ein Blu-
tige Hochzeit/ doch weil ich nit wiſſen kundt/ was
noch geſchehen moͤchte/ muſte ich dazumal mein
Hoſpites
mœrent.
Witz gefangen nemmen/ biß auff weiter Be-
ſcheid/ dann auch vnſer Jungfraw hieß vns
zu frieden ſein/ weil vnſer etlich Kleinmuͤhtig
Solætium.wolten ſein/ vnd weineten. Dann ſprach ſie
zu vns: Dieſer Leben ſtehetnunmehr in ewerer
Haͤnd/ vnnd da jhr mir folgeten/ ſoll ſolcher
Todt noch viel lebendig machen. Hiemit zeiget
ſie vns an/ wir ſolten nuhn ſchlaffen gehen/ vnd
vnſret halben weiters nit bekuͤmmern/ dann jhn-
en ſolte jhre recht wol geſchehen. Gab vns alſo
mit einander ein gute Nacht/ mit vermeldung/
Guræ no-
cturnæ mor
tuorum.
Hoſpites
eunt cubi-
tum.
ſie muſte heunt der todten Leichnam wachen/ diß
ließen wir geſchehen/ vnd wurden von vnſern
Knaben ein jeglicher in ſein Loſament gefuͤhrt.
Mein Knab redet mit mir viel vnnd mancher-
ley/ deren ich noch wol gedencke/ hatte mich
auch an ſeinem Verſtandt gnug zuverwundern.
Sein intent aber war mich zum Schlaff zu bewe-
gen/ welches ich zu letſt wol merckt/ deßwegen
ich mich auch ſtellet als ob ich ſtarck ſchlieffe/ aber
kein Schlaff war in meinen Augen/ vnnd
kondte der Enthaupteten nit vergeſſen. Nuhn
Cubiculumwar mein Loſament gegen dem groſſen See ge-
richtet/ daß ich alſo woldarauff ſehen kundte/

So
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0098" n="94"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#aq">Chymi&#x017F;che</hi> Hochzeit</fw><lb/>
der hinauß/ dem folget ein anderer nach/ &#x017F;o<lb/>
jhn gleich vor der Thu&#x0364;r auch Enthauptet/ vnd<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Carnificis.</hi></hi></note>&#x017F;ein Haupt &#x017F;ampt dem Beyel mit &#x017F;ich ge-<lb/>
bracht/ welches in ein klein Tru&#x0364;chlein geleget<lb/>
worden. Diß gedauchte mich warlich ein Blu-<lb/>
tige Hochzeit/ doch weil ich nit wi&#x017F;&#x017F;en kundt/ was<lb/>
noch ge&#x017F;chehen mo&#x0364;chte/ mu&#x017F;te ich dazumal mein<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Ho&#x017F;pites<lb/>
m&#x0153;rent.</hi></hi></note>Witz gefangen nemmen/ biß auff weiter Be-<lb/>
&#x017F;cheid/ dann auch vn&#x017F;er Jungfraw hieß vns<lb/>
zu frieden &#x017F;ein/ weil vn&#x017F;er etlich Kleinmu&#x0364;htig<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Solætium.</hi></hi></note>wolten &#x017F;ein/ vnd weineten. Dann &#x017F;prach &#x017F;ie<lb/>
zu vns: Die&#x017F;er Leben &#x017F;tehetnunmehr in ewerer<lb/>
Ha&#x0364;nd/ vnnd da jhr mir folgeten/ &#x017F;oll &#x017F;olcher<lb/>
Todt noch viel lebendig machen. Hiemit zeiget<lb/>
&#x017F;ie vns an/ wir &#x017F;olten nuhn &#x017F;chlaffen gehen/ vnd<lb/>
vn&#x017F;ret halben weiters nit beku&#x0364;mmern/ dann jhn-<lb/>
en &#x017F;olte jhre recht wol ge&#x017F;chehen. Gab vns al&#x017F;o<lb/>
mit einander ein gute Nacht/ mit vermeldung/<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Guræ no-<lb/>
cturnæ mor<lb/>
tuorum.<lb/>
Ho&#x017F;pites<lb/>
eunt cubi-<lb/>
tum.</hi></hi></note>&#x017F;ie mu&#x017F;te heunt der todten Leichnam wachen/ diß<lb/>
ließen wir ge&#x017F;chehen/ vnd wurden von vn&#x017F;ern<lb/>
Knaben ein jeglicher in &#x017F;ein Lo&#x017F;ament gefu&#x0364;hrt.<lb/>
Mein Knab redet mit mir viel vnnd mancher-<lb/>
ley/ deren ich noch wol gedencke/ hatte mich<lb/>
auch an &#x017F;einem Ver&#x017F;tandt gnug zuverwundern.<lb/>
Sein intent aber war mich zum Schlaff zu bewe-<lb/>
gen/ welches ich zu let&#x017F;t wol merckt/ deßwegen<lb/>
ich mich auch &#x017F;tellet als ob ich &#x017F;tarck &#x017F;chlieffe/ aber<lb/>
kein Schlaff war in meinen Augen/ vnnd<lb/>
kondte der Enthaupteten nit verge&#x017F;&#x017F;en. Nuhn<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Cubiculum</hi></hi></note>war mein Lo&#x017F;ament gegen dem gro&#x017F;&#x017F;en See ge-<lb/>
richtet/ daß ich al&#x017F;o woldarauff &#x017F;ehen kundte/<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">So</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[94/0098] Chymiſche Hochzeit der hinauß/ dem folget ein anderer nach/ ſo jhn gleich vor der Thuͤr auch Enthauptet/ vnd ſein Haupt ſampt dem Beyel mit ſich ge- bracht/ welches in ein klein Truͤchlein geleget worden. Diß gedauchte mich warlich ein Blu- tige Hochzeit/ doch weil ich nit wiſſen kundt/ was noch geſchehen moͤchte/ muſte ich dazumal mein Witz gefangen nemmen/ biß auff weiter Be- ſcheid/ dann auch vnſer Jungfraw hieß vns zu frieden ſein/ weil vnſer etlich Kleinmuͤhtig wolten ſein/ vnd weineten. Dann ſprach ſie zu vns: Dieſer Leben ſtehetnunmehr in ewerer Haͤnd/ vnnd da jhr mir folgeten/ ſoll ſolcher Todt noch viel lebendig machen. Hiemit zeiget ſie vns an/ wir ſolten nuhn ſchlaffen gehen/ vnd vnſret halben weiters nit bekuͤmmern/ dann jhn- en ſolte jhre recht wol geſchehen. Gab vns alſo mit einander ein gute Nacht/ mit vermeldung/ ſie muſte heunt der todten Leichnam wachen/ diß ließen wir geſchehen/ vnd wurden von vnſern Knaben ein jeglicher in ſein Loſament gefuͤhrt. Mein Knab redet mit mir viel vnnd mancher- ley/ deren ich noch wol gedencke/ hatte mich auch an ſeinem Verſtandt gnug zuverwundern. Sein intent aber war mich zum Schlaff zu bewe- gen/ welches ich zu letſt wol merckt/ deßwegen ich mich auch ſtellet als ob ich ſtarck ſchlieffe/ aber kein Schlaff war in meinen Augen/ vnnd kondte der Enthaupteten nit vergeſſen. Nuhn war mein Loſament gegen dem groſſen See ge- richtet/ daß ich alſo woldarauff ſehen kundte/ So Carnificis. Hoſpites mœrent. Solætium. Guræ no- cturnæ mor tuorum. Hoſpites eunt cubi- tum. Cubiculum

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/98
Zitationshilfe: Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616, S. 94. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/98>, abgerufen am 28.04.2024.