Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616.

Bild:
<< vorherige Seite

Christiani Rosencreutz.
[w]äre dann mein Hüten auß. Köndte ich mich
[a]uch selbsten durch seligers Schlaffen bald ins
Grab bringen/ dieser Gedancken hätte Ich
mancherley. Zuweilen verdroß mich/ daß
[i]ch so schöne sachen gesehen/ vnd deren mu-
[s]te beraubt sein. Zu weilen frewet mich/ daß
Ich dannoch vor meinem Ende zu allen Frew-
[d]en genommen worden/ vnd nit so schandt-
[l]ich abziehen müssen/ war also diß der letste
[v]nd böste stoß/ den ich erlitten. Vnter sol-
[c]hem meinem Tichten wurden die Anderen
[f]erttig/ vnnd deßwegen/ Nach dem sie ein
[g]ute Nacht von dem König vnnd Herren
[g]enommen/ ein jeder in sein Losament ge-
[f]ührt. Ich armer Mann aber hatte keinen
[d]er mir den Weg zeiget/ vnnd muste mich
[n]och darzu vexieren lassen/ vnnd damit ich
[d]och meiner künfftigen function gewiß wäre/Autor ac-
cipit An-
nulum.

muste ich den Ring/ den jener zuvor getra-
gen anstecken. Entlich ermahnet mich der
König/ daß weil ich jhn einmal jetzunder daß
[l]etstmahl in solcher gestalt sehe: Solte Ich
mich doch meinem Beruff gemeß/ vnnd nit
wider den Orden/ halten: Nam mich auch
hierauff in den Arm/ vnd küsset mich/ wel-
ches ich alles dahin verstund/ Als muste ich
morgen zu meinem Thor sitzen. Nach dam sie
nun alle noch ein weil mit mir freündtlich ge-
redt/ vnnd zu letst die Hand gebotten/ mich
Göttlichem Schutz befohlen/ werde ich durch

K

Chriſtiani Roſencreutz.
[w]aͤre dann mein Huͤten auß. Koͤndte ich mich
[a]uch ſelbſten durch ſeligers Schlaffen bald ins
Grab bringen/ dieſer Gedancken haͤtte Ich
mancherley. Zuweilen verdroß mich/ daß
[i]ch ſo ſchoͤne ſachen geſehen/ vnd deren mu-
[ſ]te beraubt ſein. Zu weilen frewet mich/ daß
Ich dannoch vor meinem Ende zu allen Frew-
[d]en genommen worden/ vnd nit ſo ſchandt-
[l]ich abziehen muͤſſen/ war alſo diß der letſte
[v]nd boͤſte ſtoß/ den ich erlitten. Vnter ſol-
[c]hem meinem Tichten wurden die Anderen
[f]erttig/ vnnd deßwegen/ Nach dem ſie ein
[g]ute Nacht von dem Koͤnig vnnd Herren
[g]enommen/ ein jeder in ſein Loſament ge-
[f]uͤhrt. Ich armer Mann aber hatte keinen
[d]er mir den Weg zeiget/ vnnd muſte mich
[n]och darzu vexieren laſſen/ vnnd damit ich
[d]och meiner kuͤnfftigen function gewiß waͤre/Autor ac-
cipit An-
nulum.

muſte ich den Ring/ den jener zuvor getra-
gen anſtecken. Entlich ermahnet mich der
Koͤnig/ daß weil ich jhn einmal jetzunder daß
[l]etſtmahl in ſolcher geſtalt ſehe: Solte Ich
mich doch meinem Beruff gemeß/ vnnd nit
wider den Orden/ halten: Nam mich auch
hierauff in den Arm/ vnd kuͤſſet mich/ wel-
ches ich alles dahin verſtund/ Als muſte ich
morgen zu meinem Thor ſitzen. Nach dam ſie
nun alle noch ein weil mit mir freuͤndtlich ge-
redt/ vnnd zu letſt die Hand gebotten/ mich
Goͤttlichem Schutz befohlen/ werde ich durch

K
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0149" n="145"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#aq">Chri&#x017F;tiani</hi> Ro&#x017F;encreutz.</fw><lb/><supplied>w</supplied>a&#x0364;re dann mein Hu&#x0364;ten auß. Ko&#x0364;ndte ich mich<lb/><supplied>a</supplied>uch &#x017F;elb&#x017F;ten durch &#x017F;eligers Schlaffen bald ins<lb/>
Grab bringen/ die&#x017F;er Gedancken ha&#x0364;tte Ich<lb/>
mancherley. Zuweilen verdroß mich/ daß<lb/><supplied>i</supplied>ch &#x017F;o &#x017F;cho&#x0364;ne &#x017F;achen ge&#x017F;ehen/ vnd deren mu-<lb/><supplied>&#x017F;</supplied>te beraubt &#x017F;ein. Zu weilen frewet mich/ daß<lb/>
Ich dannoch vor meinem Ende zu allen Frew-<lb/><supplied>d</supplied>en genommen worden/ vnd nit &#x017F;o &#x017F;chandt-<lb/><supplied>l</supplied>ich abziehen mu&#x0364;&#x017F;&#x017F;en/ war al&#x017F;o diß der let&#x017F;te<lb/><supplied>v</supplied>nd bo&#x0364;&#x017F;te &#x017F;toß/ den ich erlitten. Vnter &#x017F;ol-<lb/><supplied>c</supplied>hem meinem Tichten wurden die Anderen<lb/><supplied>f</supplied>erttig/ vnnd deßwegen/ Nach dem &#x017F;ie ein<lb/><supplied>g</supplied>ute Nacht von dem Ko&#x0364;nig vnnd Herren<lb/><supplied>g</supplied>enommen/ ein jeder in &#x017F;ein Lo&#x017F;ament ge-<lb/><supplied>f</supplied>u&#x0364;hrt. Ich armer Mann aber hatte keinen<lb/><supplied>d</supplied>er mir den Weg zeiget/ vnnd mu&#x017F;te mich<lb/><supplied>n</supplied>och darzu vexieren la&#x017F;&#x017F;en/ vnnd damit ich<lb/><supplied>d</supplied>och meiner ku&#x0364;nfftigen function gewiß wa&#x0364;re/<note place="right"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Autor ac-<lb/>
cipit An-<lb/>
nulum.</hi></hi></note><lb/>
mu&#x017F;te ich den Ring/ den jener zuvor getra-<lb/>
gen an&#x017F;tecken. Entlich ermahnet mich der<lb/>
Ko&#x0364;nig/ daß weil ich jhn einmal jetzunder daß<lb/><supplied>l</supplied>et&#x017F;tmahl in &#x017F;olcher ge&#x017F;talt &#x017F;ehe: Solte Ich<lb/>
mich doch meinem Beruff gemeß/ vnnd nit<lb/>
wider den Orden/ halten: Nam mich auch<lb/>
hierauff in den Arm/ vnd ku&#x0364;&#x017F;&#x017F;et mich/ wel-<lb/>
ches ich alles dahin ver&#x017F;tund/ Als mu&#x017F;te ich<lb/>
morgen zu meinem Thor &#x017F;itzen. Nach dam &#x017F;ie<lb/>
nun alle noch ein weil mit mir freu&#x0364;ndtlich ge-<lb/>
redt/ vnnd zu let&#x017F;t die Hand gebotten/ mich<lb/>
Go&#x0364;ttlichem Schutz befohlen/ werde ich durch<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">K</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[145/0149] Chriſtiani Roſencreutz. waͤre dann mein Huͤten auß. Koͤndte ich mich auch ſelbſten durch ſeligers Schlaffen bald ins Grab bringen/ dieſer Gedancken haͤtte Ich mancherley. Zuweilen verdroß mich/ daß ich ſo ſchoͤne ſachen geſehen/ vnd deren mu- ſte beraubt ſein. Zu weilen frewet mich/ daß Ich dannoch vor meinem Ende zu allen Frew- den genommen worden/ vnd nit ſo ſchandt- lich abziehen muͤſſen/ war alſo diß der letſte vnd boͤſte ſtoß/ den ich erlitten. Vnter ſol- chem meinem Tichten wurden die Anderen ferttig/ vnnd deßwegen/ Nach dem ſie ein gute Nacht von dem Koͤnig vnnd Herren genommen/ ein jeder in ſein Loſament ge- fuͤhrt. Ich armer Mann aber hatte keinen der mir den Weg zeiget/ vnnd muſte mich noch darzu vexieren laſſen/ vnnd damit ich doch meiner kuͤnfftigen function gewiß waͤre/ muſte ich den Ring/ den jener zuvor getra- gen anſtecken. Entlich ermahnet mich der Koͤnig/ daß weil ich jhn einmal jetzunder daß letſtmahl in ſolcher geſtalt ſehe: Solte Ich mich doch meinem Beruff gemeß/ vnnd nit wider den Orden/ halten: Nam mich auch hierauff in den Arm/ vnd kuͤſſet mich/ wel- ches ich alles dahin verſtund/ Als muſte ich morgen zu meinem Thor ſitzen. Nach dam ſie nun alle noch ein weil mit mir freuͤndtlich ge- redt/ vnnd zu letſt die Hand gebotten/ mich Goͤttlichem Schutz befohlen/ werde ich durch Autor ac- cipit An- nulum. K

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/149
Zitationshilfe: Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616, S. 145. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/149>, abgerufen am 29.04.2024.