Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616.

Bild:
<< vorherige Seite

Chymische Hochzeit:
sttuction bin ich vom ersten Hütter freündtlich
geschieden: Auff dem Weg hatte ich gleichwol
gern gewüst/ was in meinem Briefflein geschrie-
ben/ weil ich aber dem Hütter nichts böses zutra-
wen dörffte/ must ich mein fürnemmen im Zaum
halten/ vnd also den Weg fort passieren/ biß
P[o]rta 2.ich auch zur andern Porten kommen/ die gleich-
wol der andern fast gleich/ aber mit andern Bil-
den/ vnd heimlichen bedeütungen gezieret gewe-
Tabella,sen. In dem angehefften Täffelin stund Date &
dabitur vobis.
Vnder dieser Porten lag an einer
Ketten ein grausamer Löw/ der sich/ so bald er
Custos Leo.mich ersehen/ auffgericht/ vnnd meiner mit
grossem brüllen begehrt: Darvon dann der an-
2. Portitor.der Hütter/ so auff einem Marmelstein gelegen/
auffgewacht/ vnnd mich geheissen ohne Sorg
vnd Forcht sein. Darauff auch den Löwen hin-
dersich getrieben/ vnd das Briefflein/ welches ich
jhme mit zittern dargereicht/ empfangen/ gele-
sen/ vnd mit grosser Reuerentz also angesprochen/
Nun sey mir Gott will kommen/ der Mensch den
ich längst gern gesehen hätte: vnder dessen zeücht
Tessera
emptae saele
Studio Me-
rentis.
Sal, humor.
Sponso mit-
tendus.
Sal Mine-
ralis.
Sal Men-
struaelis.
er auch ein Zeichen herauß/ vnnd fragt mich/
ob ichs lösen köndte. Weil ich aber nichts mehr
hatte/ dann mein Saltz/ bot ich jhm das dar/
welches er mit danck angenommen. Auff dem zei-
chen stund abermal nur zwen Buchstaben/ nem-
lich/ S. M. wie ich nuhn auch mit dem sprachen
wöllen/ fanget man in dem Schloß an zuleutten/
deßwegen mich der Hütter ermahnet/ Ich solte
schnell lauffen/ sonsten wer all mein gehabte mühe

vnd

Chymiſche Hochzeit:
ſttuction bin ich vom erſten Huͤtter freuͤndtlich
geſchieden: Auff dem Weg hatte ich gleichwol
gern gewuͤſt/ was in meinem Briefflein geſchrie-
ben/ weil ich aber dem Huͤtter nichts boͤſes zutra-
wen doͤrffte/ muſt ich mein fuͤrnemmen im Zaum
halten/ vnd alſo den Weg fort paſſieren/ biß
P[o]rta 2.ich auch zur andern Porten kommen/ die gleich-
wol der andern faſt gleich/ aber mit andern Bil-
den/ vnd heimlichen bedeuͤtungen gezieret gewe-
Tabella,ſen. In dem angehefften Taͤffelin ſtund Date &
dabitur vobis.
Vnder dieſer Porten lag an einer
Ketten ein grauſamer Loͤw/ der ſich/ ſo bald er
Cuſtos Leo.mich erſehen/ auffgericht/ vnnd meiner mit
groſſem bruͤllen begehrt: Darvon dann der an-
2. Portitor.der Huͤtter/ ſo auff einem Marmelſtein gelegen/
auffgewacht/ vnnd mich geheiſſen ohne Sorg
vnd Forcht ſein. Darauff auch den Loͤwen hin-
derſich getrieben/ vnd das Briefflein/ welches ich
jhme mit zittern dargereicht/ empfangen/ gele-
ſen/ vnd mit groſſer Reuerentz alſo angeſprochen/
Nun ſey mir Gott will kommen/ der Menſch den
ich laͤngſt gern geſehen haͤtte: vnder deſſen zeuͤcht
Teſſera
emptæ ſæle
Studio Me-
rentis.
Sal, humor.
Sponſo mit-
tendus.
Sal Mine-
ralis.
Sal Men-
ſtruælis.
er auch ein Zeichen herauß/ vnnd fragt mich/
ob ichs loͤſen koͤndte. Weil ich aber nichts mehr
hatte/ dann mein Saltz/ bot ich jhm das dar/
welches er mit danck angenommen. Auff dem zei-
chen ſtund abermal nur zwen Buchſtaben/ nem-
lich/ S. M. wie ich nuhn auch mit dem ſprachen
woͤllen/ fanget man in dem Schloß an zuleutten/
deßwegen mich der Huͤtter ermahnet/ Ich ſolte
ſchnell lauffen/ ſonſten wer all mein gehabte muͤhe

vnd
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0026" n="22"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#aq">Chymi&#x017F;che</hi> Hochzeit:</fw><lb/><hi rendition="#aq">&#x017F;ttuction</hi> bin ich vom er&#x017F;ten Hu&#x0364;tter freu&#x0364;ndtlich<lb/>
ge&#x017F;chieden: Auff dem Weg hatte ich gleichwol<lb/>
gern gewu&#x0364;&#x017F;t/ was in meinem Briefflein ge&#x017F;chrie-<lb/>
ben/ weil ich aber dem Hu&#x0364;tter nichts bo&#x0364;&#x017F;es zutra-<lb/>
wen do&#x0364;rffte/ mu&#x017F;t ich mein fu&#x0364;rnemmen im Zaum<lb/>
halten/ vnd al&#x017F;o den Weg fort pa&#x017F;&#x017F;ieren/ biß<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">P<supplied>o</supplied>rta</hi></hi> 2.</note>ich auch zur andern Porten kommen/ die gleich-<lb/>
wol der andern fa&#x017F;t gleich/ aber mit andern Bil-<lb/>
den/ vnd heimlichen bedeu&#x0364;tungen gezieret gewe-<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Tabella,</hi></hi></note>&#x017F;en. In dem angehefften Ta&#x0364;ffelin &#x017F;tund <hi rendition="#aq">Date &amp;<lb/>
dabitur vobis.</hi> Vnder die&#x017F;er Porten lag an einer<lb/>
Ketten ein grau&#x017F;amer Lo&#x0364;w/ der &#x017F;ich/ &#x017F;o bald er<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Cu&#x017F;tos Leo.</hi></hi></note>mich er&#x017F;ehen/ auffgericht/ vnnd meiner mit<lb/>
gro&#x017F;&#x017F;em bru&#x0364;llen begehrt: Darvon dann der an-<lb/><note place="left">2. <hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Portitor.</hi></hi></note>der Hu&#x0364;tter/ &#x017F;o auff einem Marmel&#x017F;tein gelegen/<lb/>
auffgewacht/ vnnd mich gehei&#x017F;&#x017F;en ohne Sorg<lb/>
vnd Forcht &#x017F;ein. Darauff auch den Lo&#x0364;wen hin-<lb/>
der&#x017F;ich getrieben/ vnd das Briefflein/ welches ich<lb/>
jhme mit zittern dargereicht/ empfangen/ gele-<lb/>
&#x017F;en/ vnd mit gro&#x017F;&#x017F;er Reuerentz al&#x017F;o ange&#x017F;prochen/<lb/>
Nun &#x017F;ey mir Gott will kommen/ der Men&#x017F;ch den<lb/>
ich la&#x0364;ng&#x017F;t gern ge&#x017F;ehen ha&#x0364;tte: vnder de&#x017F;&#x017F;en zeu&#x0364;cht<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Te&#x017F;&#x017F;era<lb/>
emptæ &#x017F;æle<lb/>
Studio Me-<lb/>
rentis.<lb/>
Sal, humor.<lb/>
Spon&#x017F;o mit-<lb/>
tendus.<lb/>
Sal Mine-<lb/>
ralis.<lb/>
Sal Men-<lb/>
&#x017F;truælis.</hi></hi></note>er auch ein Zeichen herauß/ vnnd fragt mich/<lb/>
ob ichs lo&#x0364;&#x017F;en ko&#x0364;ndte. Weil ich aber nichts mehr<lb/>
hatte/ dann mein Saltz/ bot ich jhm das dar/<lb/>
welches er mit danck angenommen. Auff dem zei-<lb/>
chen &#x017F;tund abermal nur zwen Buch&#x017F;taben/ nem-<lb/>
lich/ <hi rendition="#aq">S. M.</hi> wie ich nuhn auch mit dem &#x017F;prachen<lb/>
wo&#x0364;llen/ fanget man in dem Schloß an zuleutten/<lb/>
deßwegen mich der Hu&#x0364;tter ermahnet/ Ich &#x017F;olte<lb/>
&#x017F;chnell lauffen/ &#x017F;on&#x017F;ten wer all mein gehabte mu&#x0364;he<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">vnd</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[22/0026] Chymiſche Hochzeit: ſttuction bin ich vom erſten Huͤtter freuͤndtlich geſchieden: Auff dem Weg hatte ich gleichwol gern gewuͤſt/ was in meinem Briefflein geſchrie- ben/ weil ich aber dem Huͤtter nichts boͤſes zutra- wen doͤrffte/ muſt ich mein fuͤrnemmen im Zaum halten/ vnd alſo den Weg fort paſſieren/ biß ich auch zur andern Porten kommen/ die gleich- wol der andern faſt gleich/ aber mit andern Bil- den/ vnd heimlichen bedeuͤtungen gezieret gewe- ſen. In dem angehefften Taͤffelin ſtund Date & dabitur vobis. Vnder dieſer Porten lag an einer Ketten ein grauſamer Loͤw/ der ſich/ ſo bald er mich erſehen/ auffgericht/ vnnd meiner mit groſſem bruͤllen begehrt: Darvon dann der an- der Huͤtter/ ſo auff einem Marmelſtein gelegen/ auffgewacht/ vnnd mich geheiſſen ohne Sorg vnd Forcht ſein. Darauff auch den Loͤwen hin- derſich getrieben/ vnd das Briefflein/ welches ich jhme mit zittern dargereicht/ empfangen/ gele- ſen/ vnd mit groſſer Reuerentz alſo angeſprochen/ Nun ſey mir Gott will kommen/ der Menſch den ich laͤngſt gern geſehen haͤtte: vnder deſſen zeuͤcht er auch ein Zeichen herauß/ vnnd fragt mich/ ob ichs loͤſen koͤndte. Weil ich aber nichts mehr hatte/ dann mein Saltz/ bot ich jhm das dar/ welches er mit danck angenommen. Auff dem zei- chen ſtund abermal nur zwen Buchſtaben/ nem- lich/ S. M. wie ich nuhn auch mit dem ſprachen woͤllen/ fanget man in dem Schloß an zuleutten/ deßwegen mich der Huͤtter ermahnet/ Ich ſolte ſchnell lauffen/ ſonſten wer all mein gehabte muͤhe vnd Porta 2. Tabella, Cuſtos Leo. 2. Portitor. Teſſera emptæ ſæle Studio Me- rentis. Sal, humor. Sponſo mit- tendus. Sal Mine- ralis. Sal Men- ſtruælis.

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/26
Zitationshilfe: Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616, S. 22. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/26>, abgerufen am 27.04.2024.