Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616.

Bild:
<< vorherige Seite

Chymische Hochzeit:
daß es erschalle/ Glück sey dem ders vns geit.

II.
Die schöne Braut deren wir so lang gewar-
tet/ wirdt jhm nuhnmehr vertrawt/ wir han ge-
wonnen/ darnach wir gerongen/ wol dem der für
sich schawt.
III.
Die Eltern gut/ die sein nuhn erbetten/ lang
gnug/ war sie in hut/ mehrt euch mit ehren/ daß
Tausendt werden/ auß ewrem eugenen Blut.
Epilogus.

Nach diesem ward abgedanckt/ vnnd nam die
Comoedi mit frewden/ vnd den Königlichen Per-
sonen sonderlichen gefallen ein Endt. So war
der Abent auch allbereit herbey kommen/ tratten
deßwegen in vorgedachter Ordnung mit einan-
Hospites in-
vet antur
ad coenam
Regis &
Reginae.
der ab/ doch musten wir die Königlichen Perso-
nen/ den Schnecken hinauff biß in obgemelten
Saal begleiten/ daselbsten waren die Taflen
schon köstlich zugericht/ vnnd war diß das erste
mal/ daß wir an die Königliche Tafel geladen
wurden. Daß Altärlin stelt man mitten in den
Saal/ vnd wurden die besagte sechs Königliche
Rex adolescInsignia drauf geleget. Dazumal hielt sich der jun
ge König gegen vns sehr gnädigst/ aber er kund nit
recht frölich sein/ sondern ob er wol zuweilen mit
vns etwas redet/ erseüfftzet er doch manchmalen/
deßen der kleine Cupido nur gespottet/ vnd seinen
Mutwillen getrieben.

Die

Chymiſche Hochzeit:
daß es erſchalle/ Gluͤck ſey dem ders vns geit.

II.
Die ſchoͤne Braut deren wir ſo lang gewar-
tet/ wirdt jhm nuhnmehr vertrawt/ wir han ge-
wonnen/ darnach wir gerongen/ wol dem der fuͤr
ſich ſchawt.
III.
Die Eltern gut/ die ſein nuhn erbetten/ lang
gnug/ war ſie in hut/ mehrt euch mit ehren/ daß
Tauſendt werden/ auß ewrem eugenen Blut.
Epilogus.

Nach dieſem ward abgedanckt/ vnnd nam die
Comœdi mit frewden/ vnd den Koͤniglichen Per-
ſonen ſonderlichen gefallen ein Endt. So war
der Abent auch allbereit herbey kommen/ tratten
deßwegen in vorgedachter Ordnung mit einan-
Hoſpites in-
vet antur
ad cœnam
Regis &
Reginæ.
der ab/ doch muſten wir die Koͤniglichen Perſo-
nen/ den Schnecken hinauff biß in obgemelten
Saal begleiten/ daſelbſten waren die Taflen
ſchon koͤſtlich zugericht/ vnnd war diß das erſte
mal/ daß wir an die Koͤnigliche Tafel geladen
wurden. Daß Altaͤrlin ſtelt man mitten in den
Saal/ vnd wurden die beſagte ſechs Koͤnigliche
Rex adoleſcInſignia drauf geleget. Dazumal hielt ſich der jun
ge Koͤnig gegẽ vns ſehr gnaͤdigſt/ aber er kund nit
recht froͤlich ſein/ ſondern ob er wol zuweilen mit
vns etwas redet/ erſeuͤfftzet er doch manchmalen/
deßen der kleine Cupido nur geſpottet/ vnd ſeinen
Mutwillen getrieben.

Die
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <lg type="poem">
            <lg n="1">
              <l><pb facs="#f0094" n="90"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#aq">Chymi&#x017F;che</hi> Hochzeit:</fw><lb/>
daß es er&#x017F;challe/ Glu&#x0364;ck &#x017F;ey dem ders vns geit.</l>
            </lg><lb/>
            <lg n="2">
              <head> <hi rendition="#c"> <hi rendition="#aq">II.</hi> </hi> </head><lb/>
              <l>Die &#x017F;cho&#x0364;ne Braut deren wir &#x017F;o lang gewar-<lb/>
tet/ wirdt jhm nuhnmehr vertrawt/ wir han ge-<lb/>
wonnen/ darnach wir gerongen/ wol dem der fu&#x0364;r<lb/>
&#x017F;ich &#x017F;chawt.</l>
            </lg><lb/>
            <lg n="3">
              <head> <hi rendition="#c"> <hi rendition="#aq">III.</hi> </hi> </head><lb/>
              <l>Die Eltern gut/ die &#x017F;ein nuhn erbetten/ lang<lb/>
gnug/ war &#x017F;ie in hut/ mehrt euch mit ehren/ daß<lb/>
Tau&#x017F;endt werden/ auß ewrem eugenen Blut.</l>
            </lg>
          </lg><lb/>
          <note place="left"> <hi rendition="#i"> <hi rendition="#aq">Epilogus.</hi> </hi> </note>
          <p>Nach die&#x017F;em ward abgedanckt/ vnnd nam die<lb/>
Com<hi rendition="#aq">&#x0153;</hi>di mit frewden/ vnd den Ko&#x0364;niglichen Per-<lb/>
&#x017F;onen &#x017F;onderlichen gefallen ein Endt. So war<lb/>
der Abent auch allbereit herbey kommen/ tratten<lb/>
deßwegen in vorgedachter Ordnung mit einan-<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Ho&#x017F;pites in-<lb/>
vet antur<lb/>
ad c&#x0153;nam<lb/>
Regis &amp;<lb/>
Reginæ.</hi></hi></note>der ab/ doch mu&#x017F;ten wir die Ko&#x0364;niglichen Per&#x017F;o-<lb/>
nen/ den Schnecken hinauff biß in obgemelten<lb/>
Saal begleiten/ da&#x017F;elb&#x017F;ten waren die Taflen<lb/>
&#x017F;chon ko&#x0364;&#x017F;tlich zugericht/ vnnd war diß das er&#x017F;te<lb/>
mal/ daß wir an die Ko&#x0364;nigliche Tafel geladen<lb/>
wurden. Daß Alta&#x0364;rlin &#x017F;telt man mitten in den<lb/>
Saal/ vnd wurden die be&#x017F;agte &#x017F;echs Ko&#x0364;nigliche<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Rex adole&#x017F;c</hi></hi></note><hi rendition="#aq">In&#x017F;ignia</hi> drauf geleget. Dazumal hielt &#x017F;ich der jun<lb/>
ge Ko&#x0364;nig gege&#x0303; vns &#x017F;ehr gna&#x0364;dig&#x017F;t/ aber er kund nit<lb/>
recht fro&#x0364;lich &#x017F;ein/ &#x017F;ondern ob er wol zuweilen mit<lb/>
vns etwas redet/ er&#x017F;eu&#x0364;fftzet er doch manchmalen/<lb/>
deßen der kleine Cupido nur ge&#x017F;pottet/ vnd &#x017F;einen<lb/>
Mutwillen getrieben.</p><lb/>
          <fw place="bottom" type="catch">Die</fw><lb/>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[90/0094] Chymiſche Hochzeit: daß es erſchalle/ Gluͤck ſey dem ders vns geit. II. Die ſchoͤne Braut deren wir ſo lang gewar- tet/ wirdt jhm nuhnmehr vertrawt/ wir han ge- wonnen/ darnach wir gerongen/ wol dem der fuͤr ſich ſchawt. III. Die Eltern gut/ die ſein nuhn erbetten/ lang gnug/ war ſie in hut/ mehrt euch mit ehren/ daß Tauſendt werden/ auß ewrem eugenen Blut. Nach dieſem ward abgedanckt/ vnnd nam die Comœdi mit frewden/ vnd den Koͤniglichen Per- ſonen ſonderlichen gefallen ein Endt. So war der Abent auch allbereit herbey kommen/ tratten deßwegen in vorgedachter Ordnung mit einan- der ab/ doch muſten wir die Koͤniglichen Perſo- nen/ den Schnecken hinauff biß in obgemelten Saal begleiten/ daſelbſten waren die Taflen ſchon koͤſtlich zugericht/ vnnd war diß das erſte mal/ daß wir an die Koͤnigliche Tafel geladen wurden. Daß Altaͤrlin ſtelt man mitten in den Saal/ vnd wurden die beſagte ſechs Koͤnigliche Inſignia drauf geleget. Dazumal hielt ſich der jun ge Koͤnig gegẽ vns ſehr gnaͤdigſt/ aber er kund nit recht froͤlich ſein/ ſondern ob er wol zuweilen mit vns etwas redet/ erſeuͤfftzet er doch manchmalen/ deßen der kleine Cupido nur geſpottet/ vnd ſeinen Mutwillen getrieben. Hoſpites in- vet antur ad cœnam Regis & Reginæ. Rex adoleſc Die

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/94
Zitationshilfe: Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616, S. 90. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/94>, abgerufen am 29.04.2024.